Część klientów banku straci dostęp do aplikacji! Można jednak tego łatwo uniknąć
W komunikacie mBanku przekazano, że część klientów wkrótce nie będzie miała możliwości skorzystania z bankowej aplikacji mobilnej. Bank jednak wyjaśnia jak tego uniknąć

Fot. Shutterstock
Jak podaje w komunikacie mBank, klienci korzystający z telefonów ze starszymi systemami operacyjnymi mogą niebawem stracić dostęp do aplikacji mobilnej banku. Takie zmiany dotyczą zarówno klientów posiadających urządzenia z Androidem, jak i z iOS-em. Planowane jest wstrzymanie aplikacji na systemach iOS w wersjach niższych niż 16 oraz Android poniżej wersji 8.
Na ten moment nie podano kiedy pierwszy etap takiej zmiany zostanie wprowadzony. Wiadomo jednak, że druga będzie miała miejsce na przełomie kwietnia i maja tego roku. Bank podał również aby zaktualizować oprogramowanie na swoim urządzeniu w celu uniknięcia komplikacji. W komunikacie podano, że takie działania podyktowane są bezpieczeństwem pieniędzy klientów. W razie wątpliwości można skontaktować się z bankiem poprzez całodobową infolinię.
Źródło: eska.pl

Mam 28 lat i mieszkam w Warszawie od urodzenia.