„Dumni z naszych”, czyli Biedronka rozpala emocje kibiców nową akcją kolekcjonerską

Już od 7 maja Biedronka startuje z nową akcją pod hasłem „Dumni z naszych”, która stanowi preludium przed zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w piłce nożnej. W jej ramach klienci mogą nabyć przygotowany we współpracy z firmą Panini wyjątkowy album z ciekawymi informacjami na temat polskich piłkarzy i historii polskiego futbolu, a robiąc codzienne zakupy w Biedronce, zbierać naklejki do albumu i karty kolekcjonerskie. To kolejna po „Gangu Świeżaków” akcja Biedronki, która angażuje klientów w zbieranie unikalnych gadżetów.

Fot. Materiały prasowe

Album kolekcjonerski od Biedronki
Ekskluzywny album kolekcjonerski, który powstał przy współpracy PZPN i światowego lidera na rynku naklejek – firmy Panini, można kupić w każdym z 2825 sklepów Biedronka. Przedstawia on szczegóły dotyczące polskiej reprezentacji – dane biograficzne piłkarzy oraz ich osiągnięcia, ale także stanowi unikalny przewodnik po historii polskiej piłki nożnej. Dodatkowo klienci mogą zbierać i kolekcjonować w nim naklejki i specjalne karty. W sumie do zebrania jest 96 naklejek z wizerunkami 20 piłkarzy oraz zdjęciami ilustrującymi ważne momenty z historii polskiego futbolu, a także 18 kart kolekcjonerskich.

– Jesteśmy Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski, który chce być blisko kibiców nie tylko na stadionie, ale także podczas codziennych zakupów. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji wszystkim nam udzielą się najlepsze sportowe emocje, a za sprawą albumu zgłębimy też wiedzę o polskiej drużynie, która niejednokrotnie przyczyniła się do szybszego tętna u wielu kibiców. Zachęcamy wszystkich – rodziny i przyjaciół – do włączenia się w zbieranie i wymienianie się kartami oraz naklejkami, a jednocześnie do międzypokoleniowej podróży po historii naszego futbolu – mówi Maciej Łukowski, dyrektor działu zakupów i członek zarządu Jeronimo Martins Polska S.A.

– W tym roku Biedronka przedłużyła umowę sponsoringową piłkarskich reprezentacji Polski na kolejne cztery lata. Cieszymy się, że nasz partner angażuje się również w promowanie polskiej piłki nożnej. W albumie „Dumni z naszych”, który jest produktem licencyjnym PZPN, kibice znajdą statystyki zawodników, ciekawostki ich dotyczące, terminarz rozgrywek najbliższych Mistrzostw, a także opis najważniejszych momentów w historii polskiego futbolu. ¬W ten sposób fani piłki nożnej mogą jeszcze lepiej poznać tajniki tego fascynującego sportu –powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

Jak zbierać naklejki i karty kolekcjonerskie
Naklejki i karty kolekcjonerskie będzie można zbierać już od 7 maja i przechowywać w ekskluzywnym albumie, którego cena w pierwszym tygodniu akcji dla posiadaczy karty lojalnościowej Moja Biedronka to zaledwie 9,99 zł/szt. Pozostali klienci będą mogli nabyć album w cenie 14,99 zł/szt.

Za każde wydane 40 zł w Biedronce klient otrzymuje 1 saszetkę z 3 naklejkami, maksymalnie 12 saszetek przy jednej transakcji. Za zakup min. 1 świeżego warzywa, owocu lub produktu piekarniczego i użyciu zarejestrowanej karty Moja Biedronka otrzymuje się dodatkowo 1 kartę kolekcjonerską do każdych wydanych 40 zł.
Ponadto przy wydanych 40 zł kolejną dodatkową kartę kolekcjonerską można zdobyć za zakup 3 produktów specjalnych, oznaczonych znaczkiem „Kup i zyskaj ekstra kartę”. Za zakup 6 produktów specjalnych przysługują 2 dodatkowe karty kolekcjonerskie, itd.

Maksymalnie podczas jednej transakcji można odebrać 12 saszetek z naklejkami i 12 kart kolekcjonerskich.

Przykładowo:
• za transakcję o wartości 85 zł przy użyciu zarejestrowanej karty Moja Biedronka, zakupie min. 1 świeżego warzywa, owocu lub produktu piekarniczego i 3 produktów specjalnych oznaczonych znaczkiem „Kup i zyskaj ekstra kartę” można otrzymać 2 saszetki z naklejkami (w sumie zawierających 6 naklejek) i 3 karty kolekcjonerskie.
• Za transakcję o wartości 40 zł przy użyciu zarejestrowanej karty Moja Biedronka, zakupie min. 1 świeżego warzywa, owocu lub produktu piekarniczego i 6 produktów specjalnych oznaczonych znaczkiem „Kup i zyskaj ekstra kartę” można otrzymać 1 saszetkę z naklejkami (w sumie 3 naklejki) i 3 karty kolekcjonerskie.

„Dumni z naszych” także mobilnie
Biedronka uruchamia także darmową aplikację mobilną „Dumni z naszych” do pobrania z Google Play Store oraz Apple App Store. Aplikacja pozwala zarchiwizować kolekcję kart i naklejek, dzięki czemu ma się dostęp do listy ze wskazaniem zdublowanych wzorów. Ponadto 6 naklejek uruchamia w aplikacji dodatkowe funkcje – 3 aktywują rzeczywistość rozszerzoną a 3 inne pozwalają odtworzyć dodatkowe materiały wideo. Aplikacja zawiera też emocjonującą grę.

Akcja trwa od 7 maja do 1 lipca br. lub do wyczerpania zapasów. Regulamin akcji, w tym wykaz produktów wyłączonych oraz dodatkowe szczegóły na jej temat, znaleźć można na stronie: www.biedronka.pl/dumniznaszych.

Copyright © 2016-2018 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.