Duża awaria w jednym z banków!

Jak informuje ING Bank Śląski wystąpiła poważna awaria. Klienci nie mogą zalogować się na swoje konta przez stronę internetową oraz aplikację. Problemy dotyczą również płatności Blikiem. Nie dodzwonimy się także na infolinię banku. Trwają prace nad naprawieniem awarii.

Fot. Warszawa w Pigułce

Aktualizacja 13:55

Obecnie wszystkie nasze usługi działają już prawidłowo.
Przepraszamy za utrudnienia.
Zespół ING Banku Śląskiego
Aktualizacja 13:38
Obecnie działa już system bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacja mobilna Moje ING mobile oraz infolinia. Mogą jeszcze występować problemy z systemem bankowości internetowej i aplikacją mobilną dla klientów korporacyjnych ING Business.
Przepraszamy za utrudnienia.
Zespół ING Banku Śląskiego
Ważna informacja!
Obecnie występują trudności z działaniem systemu bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile oraz systemów bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business. Mamy również problem z obsługą naszych infolinii, dodzwonienie się do banku może być utrudnione.
Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do systemu oraz aplikacji mobilnej. Przepraszamy za utrudnienia. Będziemy was informować na bieżąco o sytuacji” – informuje Zespół ING Banku Śląskiego
Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]
Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]