Duża awaria w jednym z popularnych banków!

Od niedzielnego poranka wielu klientów mBanku ma problem z dostępem do mobilnej aplikacji, serwisu transakcyjnego i infolinii. Klienci mają problem z zapłaceniem za zakupy lub wypłatą pieniędzy z bankomatu. Powodem jest nieplanowane przedłużenie przerwy technicznej, która związana jest z modernizacją serwisu.

Fot. Pixabay

Karty już działają, możecie płacić w sklepach, punktach usługowych i korzystać z bankomatów. Wstrzymajcie się jeszcze z płaceniem w internecie. Wciąż pracujemy nad przywróceniem aplikacji mobilnej, serwisu transakcyjnego i mLinii” – informuje bank

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl