Duża awaria w jednym z popularnych banków!
Od niedzielnego poranka wielu klientów mBanku ma problem z dostępem do mobilnej aplikacji, serwisu transakcyjnego i infolinii. Klienci mają problem z zapłaceniem za zakupy lub wypłatą pieniędzy z bankomatu. Powodem jest nieplanowane przedłużenie przerwy technicznej, która związana jest z modernizacją serwisu.

Fot. Pixabay
„Karty już działają, możecie płacić w sklepach, punktach usługowych i korzystać z bankomatów. Wstrzymajcie się jeszcze z płaceniem w internecie. Wciąż pracujemy nad przywróceniem aplikacji mobilnej, serwisu transakcyjnego i mLinii” – informuje bank
Karty już działają, możecie płacić w sklepach, punktach usługowych i korzystać z bankomatów. Wstrzymajcie się jeszcze z płaceniem w internecie. Wciąż pracujemy nad przywróceniem aplikacji mobilnej, serwisu transakcyjnego i mLinii.
— mBank (@mBankpl) October 27, 2019