Duża awaria w polskim banku. Klienci nie mieli dostępu do pieniędzy

Awaria w banku ING utrudniała klientom dostęp do konta z poziomu bankowości internetowej i mobilnej. Bank wydał komunikat.

Fot. Pixabay

ING Bank Śląski przesłał klientom informacje o utrudnieniach w dostępie do swoich usług.

Niektórzy klienci skarżyli się, że pomimo, że mieli dostęp internetowy nie można było korzystać z przelewów i płatności.

„Intensywnie pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do usług. Z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, kontakt z infolinią może być utrudniony. Przepraszamy za utrudnienia. Będziemy Was informować, gdy tylko nasi specjaliści rozwiążą problem” – podał bank w komunikacie w mediach społecznościowych. Po 13 poinformowano, że większość usług działa już poprawnie, ale nie można jeszcze korzystać z płatności BLIK.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c