Duży bank wprowadza zmiany dla klientów. Zaczną się 12 listopada
ING Bank Śląski informuje, że 12 listopada, klienci zyskają dostęp do nowej wersji aplikacji mobilnej. Zmieni się bardzo wiele, w tym funkcje i wygląd serwisu. Wcześniej podobnie postąpił Santander Bank Polska, który wyłączył dostęp do starszej wersji swojej aplikacji.
„Przede wszystkim zyskasz większą możliwość personalizacji Mojego ING. Stronę przed zalogowaniem do aplikacji mobilnej dopasujesz do swoich potrzeb – wybierzesz usługi i funkcje, które chcesz tam widzieć. Zmieni się także strona logowania w przeglądarce. Będzie bardziej przejrzysta i łatwiejsza w obsłudze” – pisze bank.
„Chcemy, żeby bankowało Ci się lepiej. Samodzielnie zdecydujesz także, co zobaczysz po zalogowaniu. Ustawisz wybrane przez siebie skróty do funkcji i usług, z których korzystasz najczęściej, np. BLIKa lub bilety komunikacyjne. Dobrze jest mieć wszystko pod ręką, a w dodatku ułożone po swojemu. Dzięki temu szybciej znajdziesz to, czego szukasz.” – dodaje ING i tłumaczy, że zmieni sie także wygląda samego serwisu. Zmiany wejdą w życie 12.11.2023.
Bank pisze też, że jeśli korzystasz z aplikacji Moje ING w wersji 4.11.0 (Android) lub 4.10.0 (iOS) i wyższej, zmiany pojawią się automatycznie. Jeśli masz starszą wersję, nie zalogujesz się. Potrzebna będzie aktualizacja – damy Ci o tym znać bezpośrednio w aplikacji. Najnowszą wersję pobierzesz ze sklepu Google Play lub App Store.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.