Dyskont jak po przejściu tajfunu. Tak wygląda po popularnej promocji

Klienci na profilu Lidla nie szczędzą dyskontowi przykrych słów. Promocja nie odbyła się tak, jak powinna.

Fot. Warszawa w Pigułce

W Lidlu można było kupić różnokolorowe piżamy zwykłe i w świąteczne wzory. Uszyte były z naturalnej bawełny i były oferowane w bardzo atrakcyjnej cenie.

Promocja nie odbyła się tak jak powinna – twierdzą klienci. Już na otwarciu brakowało rozmiarów. Ludzie w pośpiechu przeglądali wszystkie zapakowany towar przez co półki wyglądają jak po przejściu tajfunu.

Klienci nie szczędzą dyskontowi przykrych słów. Jedni mówią, że towaru brakowało, drudzy, że normalny, pracujący człowiek nie może zrobić sobie zakupów z promocji, bo wszystko jest wykupywane na pniu.

Kupujący skrytykowali też, że wszystko było wystawione tylko w markecie, a jak potwierdził Lidl, towaru nie będzie w sklepie online.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl