Klienci dużego banku mieli problemy z logowaniem. Firma przeprasza

Dzień dzisiejszy, 15 stycznia 2024, przyniósł klientom mBanku niemałe utrudnienia. Wiele osób doświadczyło problemów z logowaniem do aplikacji mobilnej oraz serwisu transakcyjnego. Firma szybko zareagowała, informując o występujących problemach i podejmując działania naprawcze.

Fot. Warszawa w Pigułce

W ciągu dnia klienci mBanku zgłaszali trudności w dostępie do swoich kont przez aplikację mobilną oraz serwis transakcyjny. Oprócz problemów z logowaniem, użytkownicy doświadczali także niedostępności wybranych usług, takich jak eMakler czy dodawanie urządzeń do listy zaufanych. Również kontakt z konsultantem bankowym był utrudniony.

Firma, reagując na zgłoszenia, poinformowała klientów o trwających pracach nad rozwiązaniem problemu. W komunikacie mBanku czytamy: „Obecnie możecie mieć problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego. Pracujemy nad tym, abyście mogli ponownie korzystać z naszych usług. Przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za cierpliwość.”

Aktualizacja (godz. 18.55): Do późnych godzin popołudniowych, mBank intensywnie pracował nad rozwiązaniem problemu. Ostatecznie, około godziny 18.55, firma poinformowała o usunięciu wszystkich usterek. W aktualizacji komunikatu czytamy: „Wszystkie problemy udało nam się usunąć. Możecie korzystać z naszych usług i logować się przez aplikację mobilną oraz serwis transakcyjny. Przepraszamy za dzisiejsze utrudnienia.”

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl