Klienci zgłaszają awarię w dużym banku. „Kwoty się nie zgadzają”
Klienci zgłaszają awarię w mBanku. Kwoty na koncie w aplikacji i serwisie internetowym mają się nie zgadzać.
W serwisie DownDetector, który monitoruje awarie, po godzinie 15 pojawiło się kilkadziesiąt zgłoszeń dotyczących aplikacji. Kwoty w serwisie bankowości internetowej i w aplikacji miały się nie zgadzać.
Wersję tę potwierdzają sami klienci:
- Zamiast premii bardziej korzystne byłoby, gdyby Wasza aplikacja mobilna działała. Dlaczego strona główna aplikacji nie aktualizuje się, jak chodzi o kwoty na koncie? Na stronie danego konta kwota jest poprawna, na stronie głównej kwota nie aktualizuje się. Do konsultanta na czacie nie można się połączyć. To już któryś raz, działanie Waszych systemów budzi poważne wątpliwości,
- Mam to samo,
- Polecam zmienić bank z mBanku na ING albo Santander Bank Polska.
Bank poradził zgłosić reklamację poprzez odpowiedni formularz, ale nie przyznał, że chodzi o awarię.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl