Kultowe klapki w Biedronce. „To nie klapki, to styl życia”

„Klapki Kubota to nie klapki to styl życia”. Zgodnie z maksymą z mema, od czwartku, 25 lipca br., klapki te będą dostępne w wybranych sklepach sieci Biedronka. Będzie je można kupić za 19,99 zł.

Fot. Warszawa w Pigułce

Po kultowe Kuboty mogą spieszyć do Biedronki zarówno panie, jak i panowie. W sklepach sieci znajdą oni model uniwersalny, zapinany na rzep.

Klapki dla kobiet dostępne są w czterech kolorach (czarnym, granatowym, czerwonym i miętowym) w rozmiarach od 37 do 40, a te dla mężczyzn – w dwóch kolorach (granatowym i czarnym) i rozmiarach od 41 do 45.

– Legendarne obuwie, niezmienny, kultowy model klapek Kubota, kiedyś i dziś łączony z wysoko podciągniętymi białymi skarpetami, to nieodłączny obrazek kojarzony z Polakiem na wakacjach. Internauci od lat publikują zdjęcia z podróży po świecie w takiej właśnie stylizacji, bardzo często trzymając w ręku reklamówkę z logo Biedronki. Decydując się na współpracę z marką Kubota, puszczamy do nich oko i zapraszamy na zakupy. Już wkrótce ze sklepów Biedronka każdy będzie mógł wyjść z reklamówką po brzegi wypełnioną kultowymi klapkami Kubota – mówi Monika Bogusz, menedżer ds. marki w Jeronimo Martins Polska.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.