Legendarna polska marka wracana rynek! Powstała w 1948 roku

Legendarna polska marka wraca na rynek. Kolekcja online już jest, a biorąc pod uwagę kto jest nowym właścicielem, niewykluczone, że niedługo zobaczymy ją tez w galeriach i sklepach stacjonarnych.

Fot. Pixabay

Kiedyś ikona męskiej mody w Polsce, marka odzieżowa Próchnik, wraca na rynek po latach finansowych zawirowań, które doprowadziły ją do bankructwa w 2018 roku. Założony w 1948 roku, Próchnik był jednym z najstarszych brandów w branży odzieżowej i jednocześnie jednym z najdłużej notowanych na warszawskiej giełdzie, co uczyniło go ważnym elementem polskiego krajobrazu biznesowego.

Teraz, pod nowym kierownictwem spółki G8 – również właściciela marki Lancerto – Próchnik stawia na świeżą wizję swojej marki. Kluczowym elementem tej strategii ma być skupienie na okryciach wierzchnich. „Chcemy, aby Próchnik stał się synonimem jakości i wzornictwa w kategorii kurtek i płaszczy, oferując produkty na poziomie dużych międzynarodowych marek, ale w bardziej przystępnej cenie” – powiedział prezes G8, Tomasz Ciąpała w wywiadzie dla blogera Mr Vintage.

Oprócz okryć wierzchnich, marka Próchnik zamierza oferować również koszule, spodnie oraz swetry. Ciąpała jest przekonany, że istnieje silny popyt w Polsce na produkty tej marki, podkreślając jej długą historię związana z elegancją i stylem.

Powrót Próchnika na rynek jest więc nie tylko szansą na odzyskanie dawnej chwały, ale również okazją do przedstawienia Polakom nowej wizji tej kultowej marki. Czekamy z niecierpliwością na to, co przyniesie ta nowa era dla Próchnika.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl