Lidl przejdzie ogromne zmiany. Klienci będą zdezorientowani?
Lidl to jedna z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce. Jej sklepy są znane z przejrzystego układu i szerokiego asortymentu. Jednak wkrótce może się to zmienić. Sieć testuje nowy układ sklepów, który ma być bardziej efektywny i przyjazny dla klientów.
Do tej pory sklepy Lidla miały tradycyjny układ. Alejki ciągnęły się wzdłuż sklepu, a na końcu znajdowały się lady chłodnicze. Serwis dlahandlu.pl, powołując się na informacje przekazane przez niemiecki lebensmittelzeitung.net podaje, że w nowym układzie w tylnej części sklepu pojawią się przejścia krzyżowe. W znajdujących się tam tunelach chłodniczych będą układane naprzeciw siebie sery i wędliny.
Nowy układ ma kilka zalet. Po pierwsze, ma przyczynić się do zmniejszenia zużycia energii. Dwa tunele chłodnicze będą połączone ze sobą, co pozwoli na zmniejszenie strat ciepła. Po drugie, nowy układ ma ułatwić klientom poruszanie się po sklepie. Klienci nie będą musieli pokonywać tak dużych odległości, aby znaleźć potrzebne produkty. Po trzecie, nowy układ ma być bardziej przyjazny dla pracowników. Pracownicy będą mieli łatwiejszy dostęp do produktów, co powinno ułatwić im pracę.
Należy jednak pamiętać, że nowy układ jest dopiero testowany. Nie wiadomo, jak klienci przyjmą takie zmiany. Niektórzy mogą być przyzwyczajeni do tradycyjnego układu i mogą mieć problemy z odnalezieniem się w nowym sklepie.
Ostatecznie, to klienci zdecydują, czy nowy układ sklepów Lidla jest dobrym rozwiązaniem. Jeśli klienci będą zadowoleni ze zmian, to sieć może zdecydować się na wprowadzenie ich do wszystkich sklepów.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.