Lidl zakończył promocję. Od wczorajszego wieczora nie da się już zakupić i oddać zużytych produktów

We wtorek wieczorem ze strony Lidla zniknął regulamin promocji „Absolutna satysfakcja, albo zwrot pieniędzy”. Dyskont poinformował, że akcja jest zakończona. Tym samym wsłuchał się w głosy zszokowanych klientów.

Fot. @KubaBiel / Twitter / Facebook

Fot. @KubaBiel / Twitter / Facebook

„W nawiązaniu do nadesłanego pytania chcielibyśmy poinformować, że podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta. Oczywiście wszyscy Klienci, którzy dokonali zakupów przed dniem zakończenia akcji nadal mogą korzystać z uprawnień wskazanych w jej Zasadach w odniesieniu do produktów wcześniej nabytych.

W przyszłości, długofalowo będziemy rozwijać udogodnienia w zakresie zwrotów Produktów marek Lidla oraz nowych konceptów promocyjnych.” – pisze Lidl w piśnie przesłanym do Busieness Insider Polska.

Promocja miała na celu promocję marki własnej. Jeżeli żywność lub produkt nie odpowiadał oczekiwaniom klienta, ten mógł zwrócić opakowanie nawet po spożyciu zawartości. Kończąc akcję Lidl wsłuchał się w głosy zszokowanych klientów, którzy prosili dyskont o zakończenie akcji. Niektórzy kupujący nadużywali bowiem promocji, często kupując całe kosze żywności marek własnych. Następnie opróżniali opakowania, które oddawali otrzymując zwrot gotówki.

Klienci, którzy już zakupili produkty nadal mogą je oddać w terminie do 30 dni od daty zakupu.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]