Lidl zamknął portal z podróżami. Wyjaśnił co z klientami, którzy wykupili wycieczki

Lidl do niedawna przedstawiał ofertę segmentu podróże, a nawet reklamował poszczególne wycieczki na fanpage’u. Portal został jednak zamknięty. Lidl uspokaja klientów.

Fot. Pixabay

„Podjęliśmy decyzję o niekontynuowaniu projektu Lidl Podróże” – pisze Lidl.

„(…)Zapewniamy, że wszyscy Klienci, którzy kupili wycieczkę lub ubezpieczenie w ramach Lidl-podróże.pl, będą mogli je zrealizować zgodnie z zawartymi umowami. Każdy Klient zostanie objęty opieką bezpośrednio przez organizatora wycieczki, którą wykupił. Każdy z Klientów otrzyma bezpośrednio informacje za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub telefonicznie”.

Platforma Lidl Podróże powstała w 2017 roku. Firma współpracowała z dużymi biurami podróży. Akceptowała również bony zniżkowe, które klienci otrzymywali za zakupy w sklepie.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.