Mobilny Punkt Poradnictwa: „Potrzeby przerosły nasze oczekiwania”

Przystanek Nowolipki – potrzeby przerosły nasze oczekiwania. Jeszcze raz prosimy każdego, kto mógłby nas wspomóc w zakresie produktów żywnościowych bądź przelać choćby kilka złoty na konto Stowarzyszenia (z dopiskiem MPP) o pomoc – 12 1240 6218 1111 0000 4620 3258.” -pisze Mobilny Punkt Poradnictwa.

Ale nie macie żadnej mocy sprawczej, żeby osoby które do Was przychodzą zachowały obecne zalecenia sanitarne? Przypominam też, że zabronione są zgromadzenia powyżej 50 osób.” – pyta jeden z kierowców.

Proszę Państwa – nie byliśmy w stanie oszacować poziomu zainteresowania naszą działalnoscią. W chwili obecnej kolejki już nie ma i tak jak pisałam wcześniej – na następnym przystanku ma nas wspomóc SM. W tych trudnych dla każdego z nas okolicznościach musimy wykazywać się solidarnością, spokojem i opanowaniem!” – odpowiada Mobilny Punkt Poradnictwa.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl