Mobilny Punkt Poradnictwa: „Potrzeby przerosły nasze oczekiwania”
„Przystanek Nowolipki – potrzeby przerosły nasze oczekiwania. Jeszcze raz prosimy każdego, kto mógłby nas wspomóc w zakresie produktów żywnościowych bądź przelać choćby kilka złoty na konto Stowarzyszenia (z dopiskiem MPP) o pomoc – 12 1240 6218 1111 0000 4620 3258.” -pisze Mobilny Punkt Poradnictwa.
„Ale nie macie żadnej mocy sprawczej, żeby osoby które do Was przychodzą zachowały obecne zalecenia sanitarne? Przypominam też, że zabronione są zgromadzenia powyżej 50 osób.” – pyta jeden z kierowców.
„Proszę Państwa – nie byliśmy w stanie oszacować poziomu zainteresowania naszą działalnoscią. W chwili obecnej kolejki już nie ma i tak jak pisałam wcześniej – na następnym przystanku ma nas wspomóc SM. W tych trudnych dla każdego z nas okolicznościach musimy wykazywać się solidarnością, spokojem i opanowaniem!” – odpowiada Mobilny Punkt Poradnictwa.

Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.