Nowa, ogromna marka na polskim rynku. Pierwsze sklepy niedługo się otwierają

Malezyjska sieć sklepów MR D.I.Y., oferująca różnorodne artykuły gospodarstwa domowego, planuje ekspansję na polskim rynku. Pierwsze sklepy zaczną pojawiać się w dużych miastach, jak m.in. Kraków czy Zabrze.

Fot. Pixabay / Warszawa w Pigułce

Informacje o planach ekspansji MR D.I.Y. w Polsce jako pierwszy opublikował portal Wiadomościhandlowe.pl. Z kolei w korespondencji z redakcją biznesową tvn24.pl Iwona Buchcic, marketing manager sieci, podała, że pierwsze trzy sklepy zostaną otwarte w Zabrzu (Centrum Handlowe Platan), Krakowie (Galeria Bronowice) i Piotrkowie Trybunalskim (Focus Mall). Wybór lokalizacji nie jest przypadkowy. „To bardzo dobre obiekty handlowe, w świetnych lokalizacjach, z wysoką odwiedzalnością i ciekawym portfelem najemców” – podkreśliła przedstawicielka MR D.I.Y.

Wiadomo, że firma planuje dalszą ekspansję, ale nie zapowiedziano do tej pory np. Warszawy, Poznania czy Wrocławia. Otwarcia zaplanowano na listopad i grudzień, choć dokładne daty nie zostały jeszcze podane.

Wejście nowej marki na polski rynek wiąże się także z utworzeniem nowych miejsc pracy. W ciągu pierwszych trzech lat działalności w Polsce, MR D.I.Y. planuje zatrudnić do 1000 pracowników, zarówno w sklepach, magazynach, jak i biurach oraz administracji.

Pierwsze trzy sklepy to dopiero początek ambitnych planów malezyjskiej sieci względem polskiego rynku. Trwają zaawansowane rozmowy dotyczące kolejnych lokalizacji. „Pierwszy etap naszego planu rozwoju zakłada otworzenie 10 sklepów do końca lutego 2025 roku” – dodała Iwona Buchcic.

MR D.I.Y. będzie konkurować na polskim rynku z takimi sieciami jak Action, TEDi, Pepco czy KiK, które działają w podobnym segmencie artykułów gospodarstwa domowego. Malezyjska marka jest już obecna w wielu krajach, m.in. w Malezji, Singapurze, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Filipinach, Kambodży, Indiach, Hiszpanii i Turcji. Przeciętna powierzchnia większości sklepów MR D.I.Y. to około 900 metrów kwadratowych.

Wejście nowego, międzynarodowego gracza na polski rynek może zwiększyć konkurencję w segmencie sklepów z artykułami gospodarstwa domowego i przyczynić się do poszerzenia oferty dla konsumentów. Pozostaje obserwować, jak rozwinie się sieć MR D.I.Y. w Polsce i czy zyska uznanie wśród polskich klientów.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl