Nowa sieć sklepów w Warszawie. „Znane marki w bardzo atrakcyjnych cenach”

Rusza nowa sieć handlowa w kategorii off-price. Według zapowiedzi klienci mają znaleźć szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. HalfPrice będzie oferować odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Pierwsze 5 sklepów wystartuje 4. maja we wrocławskim centrum handlowym Wroclavia, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park oraz polkowickim Parku Handlowym.

W HalfPrice klienci znajdą odzież, obuwie, zabawki, akcesoria i kosmetyki, a także szeroką ofertę dekoracji i dodatków do domu. Sieć należy do Grupy CCC.

Już w maju klienci będą mogli odwiedzić HalfPrice w dolnośląskiej Wroclavii, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, Galerii Korona w Kielcach, opolskim Solaris, Galerii Platan w Zabrzu, olsztyńskiej Galerii Warmińskiej, Galerii Sarni Stok w Bielsku-Białej, tyskim Gemini Park oraz w Parku Handlowym w Polkowicach, gdzie były prowadzone testy tego konceptu.

Tworząc HalfPrice korzystaliśmy z potencjału oraz doświadczenia Grupy CCC. Zgodnie ze strategią GO.22 od dłuższego czasu optymalizujemy sieć stacjonarną CCC. Zmniejszamy liczbę sklepów pod tym szyldem, a także ich format do 500-800m2, a jednocześnie pracujemy nad tym, by stawały się one coraz bardziej cyfrowe. Nie oznacza to jednak, że rezygnujemy z najmu. Tę przestrzeń handlową, wydzieloną w ramach restrukturyzacji CCC, przeznaczamy właśnie na HalfPrice. Pozwoli nam to zwiększyć przychód z metra kwadratowego, a klientom dostarczyć bogatą, interesującą ofertę – mówi Karol Semik, Dyrektor Ekspansji Grupy CCC.

Kolekcja marek w HalfPrice będzie stale powiększana. – Dzięki skali przedsięwzięcia, jakim jest otwarcie kilkudziesięciu salonów HalfPrice, klienci mogą liczyć na bardzo zróżnicowaną ofertę – będzie ona uzupełniana kilka razy w tygodniu. Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom – dodaje Joanna Czyżewska, Dyrektor Działu Sprzedaży HalfPrice.

Otwarciu nowej sieci towarzyszy kampania reklamowa, stworzona przez fotografa Antona Gottloba oraz reżysera Daniela Jaroszka. Przed obiektywem stanęło wielu modeli i modelek, m.in Anna Jagodzińska – Jestem pewna, że „łowienie skarbów” stanie się pasją dla wielu nowych oraz od lat lojalnych klientów Grupy CCC  – mówi Malwina Winter, Dyrektor Komercyjny HalfPrice.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c