Nowa sieć z azjatyckimi przysmakami. Będzie hit?
Spółka TT&P, właściciel restauracji Tigon otworzyła pierwszy swój sklep w podwarszawskich Markach. Koncept łączy azjatyckie produkty z barem i kawiarnią.
Pierwszy sklep powstał w Centrum Handlowym M1 w podwarszawskich Markach. Otwarć ma być więcej i prowadzone są na ten temat rozmowy. Jak podają wiadomoscihandlowe.pl, spółka planuje, że w 2020 roku powstanie pięć kolejnych punktów, tym razem już w Warszawie.
W ofercie Asian House znajdą się m.in. świeże warzywa i owoce z Azji, jak papaya czy longan, przyprawy, przekąski i mrożonki. Dodatkowo na miejscu będzie można napić się kawy czy herbaty z Azji oraz kupić zestawy obiadowe do odgrzania w domy czy w pracy.
Asian House – na polskim rynku debiutuje nowa sieć handlowa w innowacyjnym koncepcie
➡https://t.co/bWohCJefzo pic.twitter.com/f1dKdp9t8k— wiadomoscihandlowe.pl (@WHandlowe) 17 grudnia 2019
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.