Nowa sieć z azjatyckimi przysmakami. Będzie hit?

Spółka TT&P, właściciel restauracji Tigon otworzyła pierwszy swój sklep w podwarszawskich Markach. Koncept łączy azjatyckie produkty z barem i kawiarnią.

Fot. Warszawa w Pigułce

Pierwszy sklep powstał w Centrum Handlowym M1 w podwarszawskich Markach. Otwarć ma być więcej i prowadzone są na ten temat rozmowy. Jak podają wiadomoscihandlowe.pl, spółka planuje, że w 2020 roku powstanie pięć kolejnych punktów, tym razem już w Warszawie.

W ofercie Asian House znajdą się m.in. świeże warzywa i owoce z Azji, jak papaya czy longan, przyprawy, przekąski i mrożonki. Dodatkowo na miejscu będzie można napić się kawy czy herbaty z Azji oraz kupić zestawy obiadowe do odgrzania w domy czy w pracy.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.