Nowy dyskont wchodzi do Polski. Niemcy zdradzają, kiedy to nastąpi

Pod koniec sierpnia polskie media obiegła informacja o nowym dyskoncie, który ma wejść do Polski. Wtedy konkretnej daty nie podano i chociaż teraz też konkretów jest na lekarstwo, pojawia się jeden istotny termin w którym Tedi ma zamiar zadomowić się na naszym rynku.

Reklama

Von High Contrast – Selbst fotografiert, CC BY 3.0 de, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=31005107

Reklama

 

Chociaż Tedi jest dyskontem raczej nie będzie bezpośrednio konkurował z Lidlem, Biedronką czy Aldim. Sklepy sprzedają bowiem m.in. dekorację wnętrz, kosmetyki, modę, elektronikę i art. papiernicze. Słowem, mydło i powidło, ale nie artykuły spożywcze. Z tego tez powodu największą konkurencję odczuje tu raczej Pepco, TXM i Tiger.

Serwis Presseportal.de zdradza więcej szczegółów. Jak dowiadujemy się z artykułu termin określany, jako niedługi zmienił się na 2018 rok. Biorąc pod uwagę, że listopad już się kończy w najgorszym wypadku na nowy dyskont poczekamy około roku. To bardzo krótki termin jeżeli weźmiemy pod uwagę wybór zapewne kilku lokalizacji jednocześnie.

Czy władze Tediego wybiorą Warszawę na miejsce jednego z pierwszych sklepów? Nie ma jeszcze oficjalnego stanowiska, ale rynek Warszawski będzie zapewne jednym na bardziej atrakcyjnych i najmniej ryzykownych. Na stronie internetowej Tediego czytamy, że polityką firmy jest otwieranie sklepów nie tylko w dużych, ale również w małych miejscowościach. Tedi ma ponad 1500 sklepów w Europie, a w każdym ponad 5000 produktów.

 

Copyright © 2016 warszawawpigulce.pl Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.