Ogromna awaria usług – Polacy tysiącami zgłaszają problem z Internetem i telewizją

We wtorkowe popołudnie klienci Play zaczęli masowo zgłaszać problemy z usługami tego popularnego operatora. Zgłoszenia dotyczące braku dostępu do internetu stacjonarnego oraz telewizji Play pojawiały się na serwisie DownDetector.pl z całej Polski. Awaria nie dotyczy jednak sieci komórkowej, która działa bez zakłóceń.

Fot. Obraz zaprojektowany przez Warszawa w Pigułce wygenerowany w DALL·E 3.

Komentujący awarię internauci zwracają uwagę na całkowity brak dostępu do Internetu stacjonarnego lub jego częste rozłączanie. Telewizja Play również przestała działać, co potęguje frustrację użytkowników. Do godziny 18:30 zgłoszono już ponad 2 tysiące problemów związanych z usługami Play.

Pomimo problemów z Internetem stacjonarnym i telewizją, sieć komórkowa Play funkcjonuje bez zarzutu. Połączenia głosowe oraz SMS-y działają poprawnie, a mobilna łączność danych jest dostępna dla klientów operatora.

Użytkownicy sieci Play informują, że na ich kontach pojawiła się informacja o trwającej awarii. Przewidywany czas naprawy problemu różni się w zależności od lokalizacji i ma nastąpić między godziną 21 a 23.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl