Ogromna sieć sklepów wprowadza nową usługę. Pakujesz zakupy od razu do swojej torby
Auchan kontynuuje proces digitalizacji sieci i wdraża do swoich sklepów nową ścieżkę Scan&Go. Rozwiązanie pozwala klientom na samodzielne skanowanie telefonem wybieranych produktów, co oszczędza czas i zmniejszy kolejki.
Jak pisze sieć, usługa Scan&Go daje klientom szereg korzyści – zakupy robione są szybko, wygodnie, a przy tym w bardziej świadomy sposób. Dzięki możliwości śledzenia w aplikacji wartości koszyka i cen poszczególnych produktów w czasie rzeczywistym, klient ma stałą kontrolę kosztów na każdym etapie zakupów. To także duża oszczędność czasu – optymalizacja i uproszczenie obsługi przy kasie sprawia, że proces finalizacji zakupów skraca się nawet dwukrotnie.
Jak robić zakupy w ten sposób?
Po zeskanowaniu telefonem kodu kreskowego wybranego produktu można go umieścić w torbie zakupowej – do sfinalizowania transakcji nie jest potrzebne wykładanie produktów z torby czy koszyka. W dedykowanej do usługi kasie samoobsługowej wystarczy zeskanować kod transakcji, który zostaje wygenerowany w aplikacji Scan&Go po wciśnięciu klawisza „zapłać”.
Nowa usługa dostępna jest dla klientów lojalnościowych sieci posiadających aplikację Auchan. Aby z niej skorzystać należy zalogować się do aplikacji Auchan, wybrać ulubiony sklep posiadający usługę, potwierdzić regulamin Scan&Go i wybrać opcję geolokalizacji lub zeskanować QR kod dedykowany Scan&Go.
Od 4 października 2023 r. usługa dostępna jest dla klientów sklepów Auchan Broniewskiego i Auchan Pokorna w Warszawie. Do końca roku sieć planuje uruchomienie ścieżki Scan&Go w kolejnych 7 sklepach: Auchan Piaseczno, Ursynów, Jubilerska, Wola w Warszawie, Auchan Łódź Manufaktura, Auchan Bydgoszcz Kruszwicka oraz Auchan Kraków Al. Pokoju.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.