Ogromne zyski. Tej firmie koronawirus nie był straszny!
103,9 mln zł zysku netto w pierwszym kwartale 2020. Tej firmie koronawirus straszny nie był. Zyski wzrosły o 42,3 proc. w stosunku do I kwartału 2019 roku.
Dino, polska sieć marketów Tomasza Biernackiego wyszła obronną ręką z kryzysu.
Klienci w związku z koronawirusem wybierali mniejsze markety, gdzie zakupy robiło się szybciej. Częściej kupowane były świeże produkty, mięso, wędliny, drób i inne.
Sieć będzie poszerzała swoją działalność. W 2020 roku uruchomiono 16 nowych placówek. Kolejne 23 mają powstać w II kwartale 2020 roku.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Wieloletni dziennikarz IT i recenzent programów i gier komputerowych. Kocha Warszawę, książki i kino.
Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C.
ul. Grzybowska 87,
00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]