Ogromne zyski. Tej firmie koronawirus nie był straszny!

103,9 mln zł zysku netto w pierwszym kwartale 2020. Tej firmie koronawirus straszny nie był. Zyski wzrosły o 42,3 proc. w stosunku do I kwartału 2019 roku.

Fot. Ukrinform/East News

Dino, polska sieć marketów Tomasza Biernackiego wyszła obronną ręką z kryzysu.

Klienci w związku z koronawirusem wybierali mniejsze markety, gdzie zakupy robiło się szybciej. Częściej kupowane były świeże produkty, mięso, wędliny, drób i inne.

Sieć będzie poszerzała swoją działalność. W 2020 roku uruchomiono 16 nowych placówek. Kolejne 23 mają powstać w II kwartale 2020 roku.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.