Paulina Młynarska mocno o Macie!”Patoćwierćinteligencja”. „Co ty Mata, czytać nie umiesz?”

Mocne słowa Pauliny Młynarskiej skierowane wobec rapera Maty. Autorka zarzuca raperowi promowanie śmieciowego jedzenia, co wiąże się z poważnymi chorobami.

Fot. Ja Fryta – Paulina Młynarska, CC BY-SA 2.0 / Wikipedia / Fot. Aleksander Żebrowski – Fundacja na rzecz Polskiej Młodzieży im. Ludwika Rajchmana – Zdjęcia wykonane podczas Spotkań KML.

Do tej pory nie komentowałam inby o Macie, ani o Macie i Matczaku tacie. Co mnie obchodzi? Ale kiedy ktoś, kto ma realny wpływ na zachowania wielkich grup młodych ludzi, zachęca za kasę do jedzenia najbardziej szkodliwego żarcia jakie istnieje, to chyba trzeba coś powiedzieć. Co Ty Mata, czytać nie umiesz? Nie wiesz co śmieciowe żarcie robi z ludzkim zdrowiem? Nie wiesz co to jest otyłość, cukrzyca i zawał? To ma być ta Twoja kontestacja? Por szyldem Maca? #patoćwierćinteligecja Zestaw Maty. Co w nim znajdziemy? Potrójnego cheeseburger (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte). Na zdrowie! ( Foto Pudelek , czyli właściwe miejsce dla mrocznego buntownika). 🔥Edit: tak, to samo mówię do Szyca i Żebrowskiego. Oraz do wszystkich innych, którzy dla kasy promują ultra szkodliwe żarcie i substancje. Dziękuję za uwagę” – napisała na swoim profilu Paulina Młynarska.

Bogini! Nie miałam pojęcia, że na tym profilu jest tyle osób gotowych bronić korpo, która niszczy ludziom zdrowie od dekad. I że tak wiele osób tutaj nie widzi związku pomiędzy kontraktami reklamowymi medialnych osobowości, a wyborami konsumenckimi. Proszę Państwa kochanych! Kapitalizm ma to do siebie, że najpierw za pomocą ogromnych nakładów i technik manipulacji i perswazji wytwarza w odbiorcach „potrzebę” posiadania, bądź jedzenia czegoś, uzależnia od tego, a potem – kiedy okazuje się, że jest społeczny dramat zdrowotny, obłudnie rozkłada rączki i powiada: „Ale przecież ludzie mają wybór”. Celebryci, aktorzy i inne wpływowe postaci też go mają. Mogą się czasem puknąć w głowę i odmówić kontraktu reklamowego z pobudek etycznych. Osobiście uczyniłam to wiele razy i jest to wspaniałe uczucie! Powinniśmy tego od sławnych osób oczekiwać. I jeszcze coś. Fakt, że ktoś jest antypisowski jak Mata, nie zwalnia go z odpowiedzialności za wybory biznesowe. Co reklamuję, jakie wartości za tym stoją i czy to nie jest jakiś ewindentnie szkodliwy syf, to prosty proces myślowy. Czego właściwie bronicie państwo broniąc kontraktu reklamowego znanego rapera w McDonald? Co Państwa tak denerwuje w tym, że ja – nauczycielka jogi, osoba żyjąca w miarę zdrowo i świadomie, mówię: Halo, Mata, promujesz coś bardzo niezdrowego! To są ważne i ciekawe pytania. Do czego to Państwa odsyła? Do własnych kiepskich wyborów żywieniowych? Wizyt w Macu? Tu nie chodzi o rozlicznie ludzi z tego ile razy w tygodniu jedzą frytki! Celebryta dając swoją twarz buduje pozytywną relację z marką u swoich odbiorców. Aż mi głupio, że to trzeba jeszcze komuś tłumaczyć. Tak się manipuluje ludźmi. Mata pochodzi z inteligenckiego domu, gdzie dano mu narzędzia, żeby to wykminił. Prof. Matczak, jego ojciec, umoralnia pół Polski. Ci ludzie wiedzą, że jest ogromny problem zdrowotny wywołany fatalnymi wyborami żywieniowymi. Dlatego o tym w ogóle napisałam. Dziękuję za uwagę” – dodała Młynarska.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c