Pilny komunikat PKO BP do wszystkich klientów. Jeśli musisz zabezpiecz gotówkę
PKO Bank Polski informuje swoich klientów o nadchodzących przerwach technicznych, które nastąpią w niedzielę 27 października oraz poniedziałek 28 października. W tych dniach bank przeprowadzi planowane prace techniczne, co może spowodować tymczasowe ograniczenia w dostępie do niektórych usług bankowych.
Niedziela, 27 października
W nocy z soboty na niedzielę, między 00:00 a 06:00, wybrane usługi będą niedostępne. Klienci mogą napotkać problemy z korzystaniem z:
- 00:00-03:00 – serwis iPKO biznes oraz serwis iPKO biznes Integra będą całkowicie wyłączone.
- 00:00-06:00 – aplikacja IKO, aplikacja mobilna iPKO biznes, w tym płatności zbliżeniowe telefonem oraz kodem BLIK.
- Mobilna autoryzacja w iPKO i iPKO biznes – zostanie wyłączona, ale dostępna będzie autoryzacja kodem SMS oraz tokenem.
Dodatkowo, w ramach ochrony płatności internetowych kartą 3D-Secure 2, autoryzacja będzie możliwa wyłącznie za pomocą kodu SMS i PIN-u do karty. Nie będą dostępne informacje dotyczące aplikacji mobilnych w serwisie iPKO oraz iPKO biznes.
Poniedziałek, 28 października
Przerwa techniczna będzie miała miejsce również w nocy z niedzieli na poniedziałek, w godzinach 00:45-01:45, kiedy nie będzie możliwości wykonania:
- Transakcji kartą i BLIK-iem w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego,
- Nadawania i weryfikacji PIN-u dla kart, ani aktywacji nowych kart,
- Weryfikacji PIN-u dla transakcji 3D-Secure.
W tym czasie mogą także wystąpić utrudnienia w korzystaniu z:
-
- Płatności kartą w terminalach płatniczych i internecie,
- Płatności zbliżeniowych BLIK-iem,
- Płatności przez Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay,
- Wypłat kartą z bankomatów innych banków,
- Podpięcia kart do Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay.
Co zrobić, aby uniknąć problemów?
PKO Bank Polski prosi swoich klientów o wcześniejsze zaplanowanie i wykonanie niezbędnych operacji bankowych przed rozpoczęciem prac technicznych. Bank przeprasza za wszelkie niedogodności związane z przerwami w dostępie do usług.
W razie potrzeby zalecamy, aby sprawdzić dostępność środków, dokonać płatności i wypłat z bankomatów przed zaplanowanymi przerwami technicznymi.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.