Pilny komunikat PKO BP! Doszło do awarii

Klienci PKO BP zgłaszają poważne problemy z dostępem do usług bankowych. Według danych serwisu Downdetector, liczba zgłoszeń gwałtownie wzrosła w godzinach popołudniowych 9 grudnia, osiągając szczyt ponad 2000 raportów o awarii.

Fot. Warszawa w Pigułce

„Występują utrudnienia w dostępie do aplikacji IKO. Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności. Przepraszamy!” – potwierdza PKO BP w oficjalnym komunikacie.

Najczęściej zgłaszane problemy dotyczą:

  • logowania w aplikacji (72% zgłoszeń)
  • bankowości mobilnej (24% zgłoszeń)
  • logowania online (4% zgłoszeń)

Utrudnienia pojawiły się około godziny 16:00 i według wykresu Downdetector nadal utrzymują się na wysokim poziomie. Bank nie podał jeszcze przewidywanego czasu przywrócenia pełnej funkcjonalności systemów.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl