Pilny komunikat PKO BP. Dotyczy wszystkich klientów

PKO Bank Polski informuje o zbliżającej się planowanej przerwie technicznej, która odbędzie się w najbliższą niedzielę, 19 maja. W związku z zaplanowanymi pracami technicznymi, w godzinach nocnych od północy do 6:00 rano, dostęp do serwisu internetowego iPKO oraz możliwość dokonywania płatności online za pomocą usługi „Płacę z iPKO” będą czasowo niedostępne.

Fot. Warszawa w Pigułce

Bank zapewnia jednak, że wszystkie karty płatnicze oraz aplikacja mobilna IKO będą funkcjonować normalnie, bez żadnych zakłóceń. Klienci mogą bez przeszkód używać swoich kart do płatności w sklepach stacjonarnych oraz wypłacać gotówkę z bankomatów.

W związku z planowaną przerwą techniczną, PKO BP prosi swoich klientów o wykonanie wszelkich ważnych transakcji przed rozpoczęciem prac. Bank przeprasza za wszelkie niedogodności spowodowane przerwą i zaleca śledzenie strony internetowej dla aktualnych informacji dotyczących przerwy technicznej. Szczegółowe informacje na temat przerwy są dostępne na stronie [PKO BP].

Mając na uwadze konieczność utrzymania ciągłości usług, bank podkreśla znaczenie przeprowadzenia zaplanowanych prac, które mają na celu poprawę jakości i bezpieczeństwa świadczonych usług elektronicznych. Dzięki tym działaniom PKO BP dąży do zapewnienia swoim klientom jeszcze lepszej obsługi i dostępności swoich usług online.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl