Pizza Hut testuje Hut Point. Odpowiedź sieci na obecną sytuację na świecie

W sześciu restauracjach Pizza Hut uruchamia właśnie Hut Point czyli pilotażowy bezkontaktowy odbiór pizzy wprost do samochodu. Jak to działa? Gość restauracji parkuje w specjalnie wyznaczonym miejscu, uchyla szybę lub otwiera bagażnik, a pracownik umieszcza pizzę w środku. 

Fot. Pixabay

Po bezkontaktowym dowozie i odbiorze w restauracji to już trzecie bezkontaktowe udogodnienie, które marka wprowadza w związku wymaganymi obecnie środkami bezpieczeństwa. Dla wielu gości może być także ułatwieniem – zamawiają pizzę online i odbierają ją w drodze z pracy do domu. Warto wspomnieć, że z dużym powodzeniem marka testuje sprzedaż prosto do bagażnika również w USA*.

W przypadku tego nowatorskiego i jednocześnie uwzględniającego social distancing rozwiązania, gość nie musi wchodzić do restauracji czy podjeżdżać do okienka drive thru. Pracownik – w masce i rękawiczkach, dostarcza zamówienie prosto do zaparkowanego samochodu – wystarczy, że gość otworzy bagażnik lub uchyli okno.

Z rozwiązania skorzystać mogą ci wielbiciele pizzy, którzy zamawiają ją online. Składając zamówienie przez internet trzeba kolejno: kliknąć “Odbiór w lokalu”, wybrać odpowiednią lokalizację, a następnie opcję “Zamów z odbiorem osobistym”. Potem wystarczy sfinalizować zamówienie i podjechać po wybraną pizzę do restauracji. Na parkingu należy się kierować na specjalnie oznakowane miejsce.

Odbiór z Hut Point na parkingu na razie jest możliwy w sześciu restauracjach w całym kraju: w Gdańsku, Koszalinie, Warszawie, Poznaniu, Rzeszowie i Wrocławiu**. Jeśli rozwiązanie się sprawdzi Pizza Hut nie wyklucza rozszerzenia o kolejne restauracje.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c