PKO Bank Polski odwołuje prace techniczne. Użytkownicy doświadczyli awarii

We wtorek, 7 stycznia, PKO Bank Polski poinformował swoich klientów o planowanych pracach technicznych w godzinach 20:00–22:30, które mogły powodować utrudnienia w dostępie do aplikacji mobilnej IKO. Jednakże wieczorem klienci banku zaczęli zgłaszać poważne problemy z dostępem do swoich kont, co wskazywało na awarię systemu.

Fot. Warszawa w Pigułce

Problemy techniczne zamiast prac serwisowych

Bank wydał komunikat o odwołaniu zapowiadanych prac technicznych, ale równocześnie poinformował o zakończeniu problemów technicznych. Pomimo tego wielu użytkowników nadal nie mogło zalogować się do swoich kont ani za pomocą bankowości mobilnej, ani internetowej.

Reakcja klientów i komunikaty banku 📨

Użytkownicy w mediach społecznościowych wyrażali swoje niezadowolenie. Wiele osób zgłaszało, że po godzinie 22:30 nadal nie mieli dostępu do swoich kont.

„Aktualizacja: Prace techniczne zostały odwołane” – napisał bank w oficjalnym komunikacie.

Apel o wcześniejsze planowanie transakcji

Bank przypomniał klientom, aby w miarę możliwości wykonywali istotne transakcje wcześniej, zwłaszcza gdy planowane są prace serwisowe lub mogą wystąpić utrudnienia techniczne.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl