PKP: "Film, którego wolałbyś nie zobaczyć". Mocny spot kampanii Szlaban Na Ryzyko [WIDEO]

Od takiego hasła rozpoczyna się nowy, mocny spot PKP.  Kampania „Bezpieczny przejazd” w tym roku organizowana jest pod hasłem: „Szlaban na ryzyko”.

Fot. PKP / YouTube

Fot. PKP / YouTube

Od 2011 roku liczba wypadków na kolei zmniejszyła się o jedną czwartą, a osób poszkodowanych o 44 %. W 2014 roku na przejazdach zanotowano o 14 % mniej wypadków niż w 2013. Jak twierdzi PKP to efekt prowadzonej od 2005 roku kampanii społecznej, ale także największego w historii programu inwestycyjnego, w ramach którego PLK remontuje tysiące km linii kolejowych, czy modernizuje 1400 przejazdów i 3000 rozjazdów kolejowych za sumę 3 miliardów złotych.

Problem w tym, że wiele osób po prostu na siłę przejeżdża przez przejazd mimo, że szlaban jest zamknięty. Może trudno w to uwierzyć, ale film, który możecie obejrzeć poniżej pokazuje takie właśnie przypadki. Skrajnej nieodpowiedzialności, ignorancji, pośpiechu i brawury. Wielu tym, których możemy oglądać na filmie się udało, ale ilu jest takich, którzy nie zdążyli?

W ciągu minionych 12 miesięcy w wyniku nieprzestrzegania przepisów na przejazdach kolejowo-drogowych poszkodowanych zostało 69 osób. Wskutek wtargnięcia na tory w miejscach niedozwolonych ucierpiało 241 pieszych.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c