Producent Durexu z dużym zyskiem za pierwsze półrocze. Zgadnijcie co najlepiej się sprzedawało
Koncern Reckitt Benckiser, który odpowiada m.in. za produkcję prezerwatyw Durex, odnotował wzrost przychodów netto o 10,8 proc. do 6,911 mln funtów.
Za wzrost odpowiada głównie popyt na produkty zdrowotne i higieniczne. To nie tylko prezerwatywy, ale również produkty do dezynfekcji, higieny i gospodarstwa domowego.
Można więc powiedzieć, że koncern dobrze wykorzystał zalecenia higieniczne i pewną „modę” na czystość.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Wieloletni dziennikarz IT i recenzent programów i gier komputerowych. Kocha Warszawę, książki i kino.
Niezależny portal Warszawa w Pigułce. Wydawca i właściciel: Capital Media S.C.
ul. Grzybowska 87,
00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]