Producent Durexu z dużym zyskiem za pierwsze półrocze. Zgadnijcie co najlepiej się sprzedawało

Koncern Reckitt Benckiser, który odpowiada m.in. za produkcję prezerwatyw Durex, odnotował wzrost przychodów netto o 10,8 proc. do 6,911 mln funtów.

Fot. Pixabay

Za wzrost odpowiada głównie popyt na produkty zdrowotne i higieniczne. To nie tylko prezerwatywy, ale również produkty do dezynfekcji, higieny i gospodarstwa domowego.

Można więc powiedzieć, że koncern dobrze wykorzystał zalecenia higieniczne i pewną „modę” na czystość.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c