Ratusz zapłacił ponad 12 tys. zł za reklamę… warszawskiej kranówki

Wydawanie publicznych pieniędzy na promocję zawsze jest kontrowersyjne, szczególnie jeżeli dotyczy produktów, których i tak się używa. Jak np. warszawska kranówka.

Okazuje się, że miasto wydało 12 300 zł za lokowanie warszawskiej kranówki na kanale YouTube znanej influencerki.

Sprawę poruszył Daniel Liszkiewicz, zastępca szefa publicystyki w TVP Info.

„W Warszawie influencer za łyk kranówki może dostać 12,300 zł. Tak przynajmniej wynika z rejestru umów na promocję miasta na kanale YT „Po Cudzemu”. Czy to wynagrodzenie za jedno 5min. video? #StrefaRelaksu za milion dziwi coraz mniej. #Warszawa na bogato” – napisał dziennikarz i pod tweetem zamieścił wyciąg z rejestru umów MSTW Warszawy.

Rzeczywiści wynika z niego, że Biuro Marketingu Miasta zamówiło promocję na kanale „Po Cudzemu”. Z daty zawarcia umowy wynika, że jest to film z lokowania warszawskiej kranówki.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.