Rewolucja w usługach kurierskich. Paczka „dostosuje się” do klienta!

Największą uciążliwością, towarzyszącą zamawianiu przesyłek kurierskich, są nieadekwatne godziny dostępności kurierów oraz przepełnione automaty. A gdyby tak paczka dostosowywała się do naszego czasu i miejsca, w którym przebywamy? Niemożliwe? A jednak!

Fot. Shutterstock

Polska firma Pointpack pracuje nad rewolucją w dostarczaniu paczek kurierskich. Dzięki zaawansowanemu mechanizmowi sztucznej inteligencji powstanie algorytm, który ma nam pomóc w jak najszybszym i najdogodniejszym odbiorze zamówionej przesyłki.

Jak podkreślił Marek Piosik – CEO firmy, system ma być na tyle inteligentny, że na wypadek zmian naszego harmonogramu dnia sam zaproponuje inny punkt wyboru, oddalony od miejsca, w którym przebywamy o kilkaset metrów.

W przypadku, gdy zaproponowana opcja nie będzie nam odpowiadała, kurier ponowi dostawę bezpośrednio pod wskazany adres kolejnego dnia.

Nowy system ma uwzględniać również okoliczności poboczne, tj. nagła choroba kuriera, awaria czy też większa ponadstandardowa ilość nadawanych przesyłek. Dzięki wprowadzeniu go w życie firma nie tylko dokona stosownej optymalizacji procesu dostawy, lecz także ograniczy ponoszone koszty.

Docelowo opracowywany ma zostać ukończony do końca przyszłego roku.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c