Rzecznik Facebooka przeprasza: „Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem normalnej pracy”

Rzecznik Facebooka odniósł się do awarii, która dziś po południu czasu polskiego sprawiła, że serwis praktycznie przestał działać. 

Fot. Facebook

„Zdajemy sobie sprawę, że niektóre osoby mają problemy z dostępem do naszych aplikacji i produktów. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem normalnej pracy i przepraszamy za wszelkie niedogodności” – napisał Andy Stone na Twitterze.

Podobna awaria miała miejsce w 2019 roku. Wtedy na naprawę trzeba było czekać kilkadziesiąt godzin.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c