Sieć ma ważny komunikat do klientów! Dotyczy karty Moja Biedronka
Często zdarza się, że klienci gubią swoje karty Moja Biedronka, lub znajdują cudze egzemplarze. Sieć wyjaśnia co można zrobić w takiej sytuacji, aby nie być stratnym i dalej korzystać z promocji. Części klientów będzie jednak musiała założyć ją od nowa
Kartę Moja Biedronka może wyrobić sobie każdy. Wystarczy podczas wizyty w sklepie wyrazić taką chęć i podać personelowi swoje dane – imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu. Wówczas otrzymamy trzy karty Moja Biedronka – większą kartę główną i dwie pomniejsze zwane „brelokami”.
W przypadku zgubienia karty Moja Biedronka klienci nie muszą panikować bowiem dostępne są dwa wyjścia. Pierwszym z nich jest wyrobienie karty na nowo, jednak należy zaznaczyć, że nie wydawane są jednak zdublowane egzemplarze na te same dane. W takiej sytuacji konieczne jest podanie innego adresu e-mail, lub założenie nowej poczty elektronicznej.
Nieuczciwa osoba, która znajdzie zgubioną kartę może skorzystać z naszych zniżek i w takim przypadku możemy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i postępować według podanych wytycznych (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00). Jak wyjaśnia sieć, takie rozwiązanie minimalizuje ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka. Jeżeli natomiast znajdziemy zgubioną kartę, możemy przekazać ją personelowi najbliższej Biedronki i w ten sposób właściciel będzie mógł odzyskać zgubę.
Źródło: Interia
Mam 28 lat i mieszkam w Warszawie od urodzenia.