"Subtelna" promocja Biedronki na Centralnym
Taka oto „subtelna” reklama zachęca podróżnych na Dworcu Centralnym do odwiedzenia popularnego dyskontu. Poza reklamą na schodach PKP zgodziło się także na reklamę na elewacji. Ta jest jednak mniej krzykliwa i nie widnieje na niej żadne logo.
O Biedronce na Dworcu Centralnym pisaliśmy już dwukrotnie. Najpierw, kiedy powstawała, a na elewacji pojawiło się logo. Następnie, kiedy zauważyliśmy, że największy dyskont tej sieci w kraju świeci pustkami. Przy okazji drugiego artykułu wspominaliśmy, ze Jeronimo Martins musi zrobić coś, aby przyciągnąć klientów i pokazać, że sklep rzeczywiście istnieje. Nie było bowiem żadnego oznakowania i klienci rezygnowali z zakupów. Nie sądziliśmy jednak, że właściciel dyskontu umieści ogromną reklamę na schodach. Wystarczyłaby zapewne mała tabliczka.
Dziękujemy Portalowi Warszawskiemu i Panu Łukszowi Błochowiakowi za zgodę na umieszczenie zdjęcia.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.