Dostawca telewizji i internetu zwraca pieniądze klientom. Złóż wniosek
Cyfrowy Polsat wykonuje postanowienie UOKiK, które nakazuje zwrócenie klientom pobranych pieniędzy. Operator włączył dwie usługi na które klienci nie wyrazili zgody.
![]()
W kwietniu UOKiK wydał komunikat w którym poinformował, że Cyfrowy Polsat aktywował usługi klientom na które ci nie wyrażali zgody.
„Ochrona Internetu” i „Serwis Ipla 3 z 3” były częścią większej promocji i można było z nich zrezygnować dopiero po zawarciu umowy, ale bez względu na to czy korzystali oni z usług czy tez nie, musieli za nie płacić.
Klientom przysługuje zwrot za trzy pierwsze faktury na których widnieją usługi, pod warunkiem, że zrezygnowali z tych usług przed otrzymaniem czwartej faktury z dodatkowymi opłatami.
Klienci, którzy są abonentami otrzymają odliczenie od kolejnej faktury, natomiast ci, którzy już nie są klientami Polsatu, dostaną zwrot na konto, ale muszą złożyć wniosek, po kontakcie z operatorem. „W zależności od rodzaju rekompensaty o zasadach jej uzyskania konsumenci zostaną poinformowani mailowo lub telefonicznie lub SMS-em lub listownie pomiędzy 18 maja 2023 roku a 5 września 2023 roku” – wyjaśnił Cyfrowy Polsat w komunikacie.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.