Tłumy ustawią się w kolejkach! Znany sklep internetowy otwiera pierwszy stacjonarny concept store w Warszawie!

Miłośnicy mody w Warszawie mają powody do radości. W kultowej Fabryce Norblina rozpoczął działalność wyjątkowy concept store Answear.com. To jedyny taki salon w Europie, gdzie na powierzchni aż 2000 mkw. można zanurzyć się w świecie luksusowych marek modowych, dotychczas dostępnych tylko online.

Fot. Materiały Prasowe

Answear.com to znana platforma e-commerce, oferująca odzież, obuwie i akcesoria renomowanych brandów. Działa na 12 rynkach międzynarodowych, w tym w Polsce, Czechach, Rumunii czy Włoszech. Teraz, otwierając swój pierwszy stacjonarny concept store, przenosi doświadczenie zakupów premium do świata offline.

W ofercie Answear Concept Store znajdziemy szeroki wybór produktów od topowych marek, takich jak Michael Kors, Victoria Beckham, Tommy Hilfiger czy Furla. Klienci mogą przebierać w eleganckich kreacjach, casualowych stylizacjach i ekskluzywnych dodatkach. Nie zabraknie też kolekcji dla dzieci oraz wyjątkowych przedmiotów z kategorii home & lifestyle.

Wnętrze salonu, zaprojektowane przez duet Iwona Kwadrans i Ewelina Niemczyk-Łoza, zachwyca designem i dbałością o detale. Drewniana podłoga na zamówienie, oryginalne meble i olbrzymie witryny, przypominające dzieła sztuki, tworzą niepowtarzalną atmosferę. Za projekty witryn odpowiada Anna Szczęsny, której doświadczenie obejmuje współpracę z domami mody takimi jak Hermes czy Valentino.

Jak podkreśla Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com, concept store to miejsce, gdzie moda spotyka się z kreatywnością, a zakupy stają się niezapomnianym przeżyciem. To nie tylko okazja do relaksu i rozrywki, ale też źródło inspiracji.

Otwarcie salonu to ważny moment dla Answear.com, ale też dla samej Fabryki Norblina. Marcin Juszczyk z Grupy Capital Park, zarządzającej kompleksem, jest przekonany, że unikatowy koncept sklepu wyniesie doświadczenia zakupowe klientów na zupełnie nowy poziom.

W Answear Concept Store na klientów czeka wiele atrakcji. Punkt Customizacji pozwala personalizować zakupy, a kawiarnia Answear x Coffeedesk zaprasza na kawę w otoczeniu roślinnej oranżerii. Pickup Point umożliwia odbiór zamówień złożonych online, a innowacyjne rozwiązania technologiczne, jak inteligentne przymierzalnie czy nowoczesne kasy firmy Elo Touch, podnoszą komfort zakupów.

Salon ma być nie tylko przestrzenią handlową, ale też miejscem spotkań, łączącym światy mody i lifestyle’u. Planowane są regularne eventy i warsztaty we współpracy z markami i znanymi osobistościami, dające okazję do głębszego poznania oferty i idei stojących za ulubionymi brandami.

Answear Concept Store w Fabryce Norblina to unikatowy projekt, który przenosi luksusowe marki modowe ze świata online do fizycznej przestrzeni. To miejsce, gdzie zakupy stają się wielowymiarowym doświadczeniem, a moda spotyka się z kreatywnością i inspiracją. Dla fanów premium fashion brands to obowiązkowy przystanek na zakupowej mapie Warszawy.

Salon działa na poziomie +2 w budynku Plater i zaprasza 7 dni w tygodniu, z wydłużonymi godzinami otwarcia w weekendy. To idealna okazja, by zanurzyć się w świecie mody i odkryć niepowtarzalną atmosferę tego wyjątkowego miejsca. Answear Concept Store to nowa jakość zakupów, która z pewnością zachwyci nawet najbardziej wymagających klientów.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl