Twoje dziecko może wyjść na murawę z Lewandowskim! Wielka szansa od Lidla

W ramach kampanii UEFA EURO 2024, sieć sklepów Lidl daje dzieciom wyjątkową szansę na niezapomniane przeżycia. Jako Oficjalny Partner mistrzostw, Lidl ogłosił konkurs Lidl Kids Team, w którym do wygrania są miejsca w eskorcie polskich piłkarzy podczas meczów UEFA EURO 2024.

Fot. Lidl.pl

Dzieci w wieku od 6 do 10 lat, niezależnie od płci, pochodzenia czy zdolności, mogą stanąć u boku najlepszych zawodników, w tym Roberta Lewandowskiego, i razem z nimi wyjść na murawę przed spotkaniami reprezentacji Polski. Aby wziąć udział w konkursie, rodzice lub opiekunowie muszą tylko wypełnić formularz w aplikacji Lidl Plus i odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Zwycięzców wybierze jury.

Lidl nie tylko zapewnia miejsce w eskorcie, ale pokrywa też koszty podróży, zakwaterowania i wyżywienia dla zwycięzców. Dodatkowo, przez cały wyjazd dzieci będą pod opieką polskiego opiekuna. Sieć gwarantuje, że bez względu na sytuację finansową, każdy laureat konkursu będzie mógł przeżyć tę wyjątkową przygodę. A będzie to podróż pełna atrakcji, zabawy i poznawania lokalnej kultury, zwieńczona wyjściem na boisko przed dziesiątkami tysięcy kibiców.

Dla polskich dzieci Lidl przygotował 33 miejsca – po 11 przy każdym meczu naszej kadry w fazie grupowej. To ogromna szansa na niezapomniane chwile dla całej rodziny na jednej z największych aren piłkarskich świata. Zgłoszenia do konkursu Lidl przyjmuje od 2 do 21 kwietnia 2024 r.

Lidl po raz kolejny udowadnia, że stawia ludzi w centrum swoich działań. Obok niskich cen i świeżych produktów, teraz daje klientom dostęp za kulisy wielkiego footballu. Przy okazji promuje kluczowe wartości – sprawiedliwość, równe szanse i inkluzywność. Z Lidlem każde dziecko ma szansę poczuć się jak gwiazda reprezentacji!

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]