Uwaga! Kolejny dzień gigantycznej awarii w Warszawie. Miasto przeprasza

Wszyscy ludzie korzystający z usług Zarządu Transportu Miejskiego (ZTM) napotkają na problemy techniczne uniemożliwiające uzyskanie Abonamentu Mieszkańca SPPN w tradycyjnych Punktach Obsługi Pasażerów. Nieokreślone dotąd problemy techniczne zmusiły instytucję do tymczasowego zawieszenia możliwości wydawania abonamentów w sposób bezpośredni.

Fot. Obraz zaprojektowany przez Warszawa w Pigułce wygenerowany w DALL·E 3.

Jak uzyskać abonament?

Mimo przeszkód technicznych, jest alternatywny sposób na załatwienie tej sprawy. Zarząd Dróg Miejskich udostępnił możliwość złożenia wniosku o wydanie Abonamentu Mieszkańca SPPN przez internet. Wszystkie niezbędne formalności można załatwić, odwiedzając stronę: abonamentzdomu.zdm.waw.pl.

Co to oznacza dla mieszkańców?

Tymczasowe problemy techniczne mogą oznaczać niedogodności dla tych, którzy planowali osobiste odwiedziny w punktach obsługi w celu odnowienia lub załatwienia nowego abonamentu. ZTM i Zarząd Dróg Miejskich pracują nad rozwiązaniem problemów i zapewniają, że wszystkie złożone online wnioski będą przetwarzane z należytą starannością i szybkością.

Przeprosiny za utrudnienia

Zarząd Transportu Miejskiego przeprasza za wszelkie niedogodności wynikające z tych tymczasowych problemów technicznych i zapewnia, że dokłada wszelkich starań, aby usługi zostały przywrócone do normalnego funkcjonowania jak najszybciej.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl