W takim banku jeszcze nie byłeś. Tu o pieniądzach rozmawia się pod… tężnią

Takiego miejsca jeszcze w Warszawie nie było. Przy Rondzie Daszyńskiego powstał bank z najprawdziwszą tężnią solankową. Szmer kropli słonej wody tłumi rozmowy o dużych sumach, a kredyty i lokaty załatwia się przy kawie.

Fot. Materiały prasowe

Nowy oddział otworzył w styczniu bank Credit Agricole. Można ją znaleźć na parterze Warsaw Hub – jednego z najnowocześniejszych biurowców w biznesowym centrum Warszawy, przy rondzie Ignacego Daszyńskiego 2a. W budynku mieszczą się siedziby wielu znanych firm i start-up’ów.

Credit Agricole jest uznawany za najbardziej prośrodowiskowy bank w Polsce i ten oddział ma być właśnie wizytówką naszego ekologicznego zaangażowania. Cały wystrój nawiązuje do natury – wszystko jest miękkie, okrągłe, w kolorach ciepłej zieleni. Oczywiście wszystkie materiały jakie wykorzystywaliśmy są przyjazne środowisku – mówi Beata Borucka, menadżerka ds. komunikacji na rynkach lokalnych.

Fot. Materiały prasowe

Relaks i biznes

Specjalną atrakcją oddziału jest najprawdziwsza tężnia solankowa – jak w Ciechocinku, czy w Konstancinie, otoczona wysoką „zieloną” ścianą z żywymi roślinami. Żywa zieleń i kapiąca po gałęziach tarniny solanka sprawiają, że można się tu poczuć jak w ogrodzie. Powietrze jest oczyszczone i nawilżone, wygodne fotele, kawa – można się doskonale zrelaksować.

Mapa: Bank z tężnią. Odwiedź najnowszy oddział Credit Agricole przy Rondzie Daszyńskiego

No, ale do banku nie chodzimy przecież po to, by się relaksować, tylko załatwiać ważne finansowe sprawy. Credit Agricole ma tego świadomość.

Przede wszystkim nasz nowy oddział mieści się w sporym lokalu, więc mamy dużo miejsca i na poczekalnię i na rozmowy z klientami. Ważne rozmowy prowadzimy w zamykanych gabinetach, więc gwarantujemy najwyższy poziom poufności. Doradcy mają się przede wszystkim skupiać na budowaniu relacji i oferować klientom najlepsze rozwiązania. Same korzyści – wyjaśnia rzecznik banku Przemysław Przybylski.

Fot. Materiały prasowe

Klienci pokochają

Oddział jest oczywiście w pełni przystosowany do obsługi osób z niepełnosprawnościami. Swobodnie wjadą do niego osoby na wózkach, wszystkie urządzenia samoobsługowe wyposażone są w pady dla niewidomych, a niedosłyszący klienci mogą korzystać z pętli indukcyjnych.

Rondo Daszyńskiego jest wizytówką naszego banku. Dlatego przy projektowaniu tego oddziału nie mogliśmy sobie pozwolić na żadne kompromisy. Wybraliśmy rozwiązania, które najlepiej służą komfortowi klientów, a równocześnie wpisują się w filozofię banku skupionego na człowieku i podkreślają nasze prośrodowiskowe zaangażowanie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i jestem pewna, że nasi klienci też pokochają to miejsce – mówi Beata Matuszewska, starszy architekt Credit Agricole.

I jak? Chcielibyście odwiedzić bank z tężnią?

Artykuł powstał w wyniku płatnej współpracy z Credit Agricole.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl