W Warszawie są tylko dwa takie sklepy. Spodobały się i sieć planuje ekspansję

W całej Polsce jest kilkanaście sklepów Tedi. W Warszawie zaledwie dwa. Teraz jednak sieć planuje ekspansję.

Fot. High Contrast CC BY 3.0 de.

Tedi nie jest typowym dyskontem. Jego produkty należą do kategorii non-food. Sprzedają więc asortyment, który nie jest spożywczy.

Znaleźć tam można m.in. artykuły biurowe, wyposażenie wnętrz, dekoracje, zabawki czy kosmetyki.

Jak podaja wiadomoscihandlowe sieć planuje dalszą ekspansję w Polsce. W 2020 r. zamierza otworzyć kolejnych 50 lokalizacji. Na razie nie planuje zakupu i budowy własnych placówek, a jedynie wynajem.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.