W Warszawie są tylko dwa takie sklepy. Spodobały się i sieć planuje ekspansję
W całej Polsce jest kilkanaście sklepów Tedi. W Warszawie zaledwie dwa. Teraz jednak sieć planuje ekspansję.
Tedi nie jest typowym dyskontem. Jego produkty należą do kategorii non-food. Sprzedają więc asortyment, który nie jest spożywczy.
Znaleźć tam można m.in. artykuły biurowe, wyposażenie wnętrz, dekoracje, zabawki czy kosmetyki.
Jak podaja wiadomoscihandlowe sieć planuje dalszą ekspansję w Polsce. W 2020 r. zamierza otworzyć kolejnych 50 lokalizacji. Na razie nie planuje zakupu i budowy własnych placówek, a jedynie wynajem.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]