Ważna informacja dla klientów! Dotyczy Karty Moja Biedronka
Sieć supermarketów Biedronka przekazała ważne informacje dla swoich klientów, którzy są posiadaczami lojalnościowej Karty Moja Biedronka. Wyjaśniono, co należy zrobić w sytuacji zgubienia karty lub znalezienia cudzego egzemplarza

Autorstwa Warszawska róg Szerokiej w Tomaszowie Mazowieckim, w województwie łódzkim, PL, EU. CC0 – Praca własna, Domena publiczna, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=88805333
Jak informuje Biedronka, klienci w przypadku zgubienia, a także znalezienia czyjeś Karty Moja Biedronka, mogą postąpić na dwa sposoby. Jednak może okazać się, że część klientów, która wciąż będzie chciała korzystać z programu, a zgubiła swój egzemplarz karty, będzie musiała taką kartę wyrobić na nowo.
Taką kartę lojalnościową może wyrobić sobie każdy klient, podczas wizyty w sklepie sieci. Należy wówczas podać personelowi swoje dane (imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu). Po ich podaniu otrzymamy zestaw trzech kart Moja Biedronka, składający się z jednej głównej oraz dwóch pomniejszych. Te dwa mniejsze egzemplarze posiadają wyrobione dziurki i zwane są „brelokami”. Karta umożliwia nam korzystanie z różnych rabatów przy zakupach.
Ponadto możemy zainstalować aplikację Biedronki i za pomocą funkcji shakeomat możemy otrzymać dwie dodatkowe, spersonalizowane promocje dziennie. Aplikacja pozwala korzystać z programu lojalnościowego bez fizycznych kart, jednak wielu klientów preferuje fizyczne karty. Jeżeli jednak zostaną one zgubione i trafią w ręce nieuczciwego znalazcy, wówczas będzie on mógł skorzystać z dedykowanych nam zniżek.
W takiej sytuacji możemy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) i postąpić wedle wytycznych, lub udać się do kierownictwa najbliższej Biedronki w celu przekazania znalezionej karty Moja Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów nam przysługujących. Jeżeli utracimy kartę na dobre, sieć nie może wydać nam kolejnego egzemplarza na te same dane. W tym wypadku musimy wyrobić kartę na nowo. Nasze dane – imię, nazwisko oraz numer telefonu mogą być takie same, jednak musimy podać inny adres e-mail.
Źródło: Interia

Mam 28 lat i mieszkam w Warszawie od urodzenia.