Wielki niemiecki dyskont wchodzi do Polski. Nie sprzedaje jednak artykułów spożywczych
Wielka niemiecka sieć wchodzi do Polski. Ma ponad 1500 sklepów w Europie, a w każdym ponad 5000 produktów. Nie sprzedaje jednak produktów spożywczych, a dekorację wnętrz, kosmetyki, modę, elektronikę i art. papiernicze. Mowa o Tedim, którego szefostwo ogłosiło, że chce otworzyć w sklepy w Chorwacji, we Włoszech i Polsce.
Konkurencją dla Tediego nie będzie więc Lidl czy Biedronka. Fachowcy z którymi rozmawiał Puls Biznesu przypuszczają, że nowy sklep będzie konkurował głównie z Pepco, TXM i Tiger.
Czy nowy sklep w pierwszej kolejności otworzy się w Warszawie? Na razie nie można tego przewidzieć, ale jest to raczej pewne biorąc pod uwagę możliwości ekspansji i rozwoju. Na stronie internetowej Tediego czytamy, że polityką firmy jest otwieranie sklepów nie tylko w dużych, ale również w małych miejscowościach. Czas pokaże.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.