Wielki niemiecki dyskont wchodzi do Polski. Nie sprzedaje jednak artykułów spożywczych

Wielka niemiecka sieć wchodzi do Polski. Ma ponad 1500 sklepów w Europie, a w każdym ponad 5000 produktów. Nie sprzedaje jednak produktów spożywczych, a dekorację wnętrz, kosmetyki, modę, elektronikę i art. papiernicze. Mowa o Tedim, którego szefostwo ogłosiło, że chce otworzyć w sklepy w Chorwacji, we Włoszech i Polsce.

Von High Contrast – Selbst fotografiert, CC BY 3.0 de, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=31005107

Konkurencją dla Tediego nie będzie więc Lidl czy Biedronka. Fachowcy z którymi rozmawiał Puls Biznesu przypuszczają, że nowy sklep będzie konkurował głównie z Pepco, TXM i Tiger.

Czy nowy sklep w pierwszej kolejności otworzy się w Warszawie? Na razie nie można tego przewidzieć, ale jest to raczej pewne biorąc pod uwagę możliwości ekspansji i rozwoju. Na stronie internetowej Tediego czytamy, że polityką firmy jest otwieranie sklepów nie tylko w dużych, ale również w małych miejscowościach. Czas pokaże.

Obserwuj nas w Google News
Obserwuj
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl