Zacznie się dziś w nocy. PKO BP wydał pilny komunikat
PKO Bank Polski wydał pilny komunikat, informując swoich klientów o planowanych pracach technicznych, które odbędą się w nadchodzący weekend. Prace mają na celu usprawnienie działania systemów bankowych i wprowadzenie aktualizacji.
Szczegóły Przerwy Technicznej
Prace techniczne zaplanowane są na niedzielę, 25 sierpnia 2024 roku. Rozpoczną się o północy (00:00) i potrwają do godziny 05:00. W tym czasie nastąpi przerwa w dostępności niektórych usług cyfrowych oferowanych przez bank.
Usługi Niedostępne Podczas Przerwy:
- Aplikacja mobilna IKO oraz aplikacja mobilna iPKO biznes będą całkowicie wyłączone.
- Płatności zbliżeniowe telefonem oraz płatności za pomocą kodu BLIK nie będą możliwe.
- Autoryzacja transakcji elektronicznych będzie możliwa tylko kodem SMS lub kartą kodów, zamiast standardowych metod.
Dostępne Usługi:
- Wszystkie karty płatnicze PKO BP będą działać bez zmian w bankomatach oraz sklepach stacjonarnych.
- Ochrona płatności kartą online za pomocą systemu 3D-Secure 2 będzie wymagała autoryzacji transakcji przy użyciu kodu SMS i PIN-u do karty.
Apel Banku i Przeprosiny
PKO BP prosi wszystkich klientów o zaplanowanie swoich transakcji bankowych tak, aby nie kolidowały z okresem przerwy technicznej. Bank przeprosił również za wszelkie niedogodności i zapewnił, że działania te są niezbędne do utrzymania wysokiej jakości i bezpieczeństwa usług.
Zakończenie i Powrót do Normalnej Działalności
Po zakończeniu prac technicznych, wszystkie systemy i usługi powinny wrócić do normalnego funkcjonowania. Klienci mogą oczekiwać, że od godziny 05:00 w niedzielę usługi zostaną przywrócone. PKO BP zaleca śledzenie komunikatów banku w razie jakichkolwiek zmian w harmonogramie prac.
Dzięki tym pracom, PKO BP ma na celu zapewnienie lepszej, bardziej stabilnej i bezpiecznej obsługi swoich klientów. Bank dziękuje za cierpliwość i zrozumienie podczas niezbędnych aktualizacji systemowych.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.