Znana drogeria w nowej odsłonie. Trwają prace nad zmianą formatu

Rossmann wkracza na rynek w odświeżonej odsłonie. Jedna z najnowszych koncepcji została zaprezentowana w łódzkiej manufakturze.

fot. Pixabay

Nowy Rossmann ma „kosmiczny” charakter. Klienci, kupując szampon lub żel do kąpieli, będą mogli nabyć go przelewając do własnego opakowania.

To nie koniec zmian. Dużo nowości dotyczy samego asortymentu. Sprzedawane produkty mają mieć naturalny skład; część z nich będzie dedykowana weganom oraz osobom, które preferują oszczędzanie wody.

Łódzki Rossmann posiada wydzielone cztery strefy: Manufakturę Piękna (która umożliwia skorzystanie ze specjalnych automatów ) Strefę Beauty, Strefę Zdrowia a także Grab&Go.

Każdy znajdzie tu coś dla siebie, również Ci, którzy robią zakupy w pośpiechu. Z myślą o tej grupie powstała ostatnia z wymienianych wyżej stref, czyli Grab&Go. Jej koncepcja zakłada rozmieszczenie podstawowych i niezbędnych produktów, tj. środki higieny i czystości, artykuły spożywcze, karmy dla zwierząt w widocznym miejscu.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.