Znana polska marka zamyka sklepy w galeriach i przechodzi na franczyzę!

Pandemia COVID-19 odbija się na coraz większej ilości branż. Wśród nich jest branża handlowa, która stara się jak może, aby utrzymać siebie i swoich pracowników. Pewna firma z ubraniami dla dzieci wpadła na pomysł, aby przejść na franczyzę. Dzięki temu ich placówki mogą pozostać otwarte pomimo zakazów.

Fot. Pixabay

Galerie handlowe wciąż są zamknięte, a dla wielu właścicieli sklepów same zakupy przez internet nie dają wystarczającej ilości zysków, aby móc dalej prowadzić swoje placówki. W skutek tego wiele miejsc bankrutuje i zamyka się. Inni walczą jak mogą, aby zapewnić stabilność finansową sobie i swoim pracownikom.

Na ciekawy pomysł wpadł producent ubrań dla dzieci, firma Coccodrillo, której właścicielem jest spółka CDRL, notowana na warszawskiej giełdzie od 2014 roku. Jak dowiedziało się Money.pl, firma nie planuje otwierania kolejnych własnych sklepów w galeriach handlowych, a nawet wraz z zakończeniem umów planuje kilka z nich całkowicie zamknąć. Obecnie na rynku posiada ona 243 salony stacjonarne.

Nie oznacza to jednak, że sklep Coccodrillo zniknie. Polska marka ma w planach rozbudowanie sieci w formule franczyzowej. Już w drugim półroczu 2020 roku powstało takich salonów w całym kraju aż 12. Dzięki temu pomimo wprowadzonych obostrzeń, sklep dalej może formalnie funkcjonować. Do tej pory już około 150 placówek nie zostało objętych obowiązującym zakazem handlu.


Uwaga! Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiując treści i grafikę z naszej strony akceptujesz warunki umowy licencyjnej.

Copyright © 2016-2019 warszawawpigulce.pl  ∗  Polityka prywatności  ∗  Powered by BLUEICE Warszawę w Pigułce obsługuje Biuro Rachunkowe MP-Consulting i Partnerzy s.c.
c