Znane delikatesy zawieszają działalność. Wcześniej przeprowadzały kontrowersyjną akcję
Delikatesy online Deli2 zawieszają działalność. O decyzji platformy poinformował portal wiadomoscihandlowe.pl, które otrzymały stanowisko firmy. Deli2 znany jest też z innej, kontrowersyjnej akcji.

Fot. Shutterstock
„Deli2 to delikatesy online, znajdziesz tu luksusowe produkty znanych i cenionych marek (…) W sklepie internetowym deli2.pl dostępne są tysiące produktów kuchni świata; włoskiej, greckiej, hiszpańskiej, azjatyckiej, w tym wołowina wagyu i przysmaki z polskich manufaktur. Najlepsze krajowe sery oraz nabiał z różnych zakątków świata” – pisała firma sama o sobie.
Przedstawiciele Deli2.pl w przedstawionym komunikacie przekazali, że działalność delikatestów zostaje zawieszona z dniem 31 marca w związku z brakiem możliwości pozyskania środków na dalszy rozwój. „Obecnie trwają prace nad zmianą technologii platformy oraz prowadzone są poszukiwania potencjalnego inwestora strategicznego w celu ponownego uruchomienia sprzedaży” – można przeczytać w komunikacie, który cytuje serwis wiadomoscihandlowe.pl.
Co ciekawe Deli2 S.A. przyznało się kiedyś do tajemniczej akcji billboardowej. W 2021 roku w kilku miejscach w Warszawie pojawiły się napisy: „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia #zostanwdomu”. Lidl uznał to za akt nieuczciwej konkurencji. Skomentowały to delikatesy Deli2. Przedstawiciele przyznali, że to sklep stoi za całą akcją, która, zdaniem spółki, nie była wymierzona w Lidla, a jedynie zainspirowana Lidlem, który sam mówił o zdrowiu i bezpieczeństwie w okresie pandemii.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.