Znany Bank odłącza część klientów. Nie zrobią przelewów, nie zapłacą BLIK
Santander Bank Polska zdecydował się na wyłączenie swojej poprzedniej wersji aplikacji mobilnej. Z informacji udostępnionej przez bank wynika, że stara aplikacja przestała działać 2 października.
Bank zaleca jak najszybszą migrację na nową wersję aplikacji, która nazywa się „Santander mobile”. Poprzednia aplikacja przestała być aktywna, co oznacza brak dostępu do funkcji takich jak przelewy czy BLIK.
Santander mobile został wprowadzony na rynek na początku września i cieszy się już popularnością wśród klientów banku – korzysta z niej blisko 2,3 miliona użytkowników.
„Poprzednia wersja aplikacji będzie dostępna do 2 października. Po tym terminie nie będzie już można z niej skorzystać, dostępna będzie tylko nowa wersja Santander mobile” – informuje Bank.
Nowa aplikacja ma oferować klientom szereg nowych funkcji, które mają iść w kierunku nowoczesnej bankowości, a także usprawniać korzystanie z dotychczasowych opcji.
Dla tych, którzy chcą przesiąść się na nową wersję, Santander mobile jest dostępny do pobrania z Google Play oraz App Store.
Redaktor naczelny portalu. Absolwent Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.