Warszawski „Dziadek z Allegro” popularniejszy niż gwiazdy Hollywood!

„Come Together” to stworzona w Hollywood reklama sieci H&M z Adrienem Brodym w roli głównej. Niedawno została ona zdetronizowana pod względem popularności przez „Czego szukasz w Święta” autorstwa warszawskiej agencji Bardzo.

Przesympatyczny starszy Pan uczy się angielskiego, by odwiedzić swoją rodzinę w Wielkiej Brytanii. Tak w wielkim skrócie można opisać pomysł warszawskiej agencji na sukces. Co ważne, sam produkt, a wiec Allegro nie jest tu eksponowany na każdym kroku, a i tak zapada on w pamięć.

Klip w serwisie YouTube ma niemal 8,5 mln wyświetleń i zdobył uznanie na całym świecie. Zagraniczne media chwalą go za świąteczny klimat i wykreowanie niezwykle ciepłej postaci w bardzo krótkim czasie. Ostatnio pokonał także inną, wysokobudżetową reklamę stworzoną przez specjalistów z Hollywood. „Come Together”, bo o nim mowa, reklamuje sieć H&M, a występuje w nim sam Adrien Brody. Niespełna 4-minutowa produkcja ma 7,8 mln wyświetleń.

Który film bardziej przypadł Wam do gustu?

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]

Copyright © 2023 Niezależny portal warszawawpigulce.pl  ∗  Wydawca i właściciel: Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: [email protected]