Awaria w dużym banku! Masz tam konto?
Problem z aplikacją, jak również płatnościami kartą mogą mieć klienci Santander Banku. Coraz więcej sygnałów płynie od klientów, którzy zgłaszają kolejne problemy.
Jak podaje RMF FM, pierwsze problemy klienci zaczęli zgłaszać przed południem.
Zgłoszenia dotyczyły głównie problemów z zalogowaniem do aplikacji. Po godzinie 12 Santander Bank zamieścił na swoim profilu informację o awarii.
„Uwaga!
Aplikacja mobilna nie działa.
Przepraszamy – usuwamy utrudnienia. Skorzystaj z bankowości internetowej.”
Tymczasem, klienci zaczęli zgłaszać kolejne problemy, z bankowością internetową oraz z płatnościami kartą. Część klientów skarży się, że do awarii doszło akurat w dzień wypłaty.
Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Kontakt z redakcją: Kontakt@warszawawpigulce.pl